Jak szybko schudnąć z ud przed latem?

Rate this post

W obecnych czasach obowiązujący kanon urody znacznie odbiega od mody sprzed dekad, kiedy to kobiece, okrągłe kształty były bardzo na czasie. Teraz, idealnie zbudowana kobieca sylwetka powinna nadal mieć zarys klepsydry, jednak jej uda oraz pośladki nie powinny być zbyt obszerne. Niestety, wiele kobiet posiada naturalne skłonności do szybszego przybierania na wadzę, które wynikają z genotypu lub złych nawyków żywieniowych z dzieciństwa. Jednak każda kobieta pragnie wyglądać okazale, szczególnie w porze letniej, kiedy eksponujemy swoje ciało. Dlatego też początek roku to najlepszy czas, aby pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Jeżeli głowisz się nad tym, jak szybko schudnąć z ud, oto kilka sprawdzonych sposobów. 

Odpowiednia dieta

W przypadku, kiedy już jako młode dziewczyny mamy skłonności do przybierania na wadzę, powinnyśmy wyrobić sobie zdrowe nawyki żywieniowe, które są kluczem do pięknej sylwetki. Częstym błędem kobiet jest nieprawidłowy cykl spożywania posiłków. Kiedy zapominamy o śniadaniach, pierwszy posiłek jemy po długim czasie od pobudki, wieczorem nasz organizm próbuje nadrobić ubytki kaloryczne poniesione w czasie doby. Wówczas mamy wielką chęć na słodycze lub tłuste potrawy – nasz organizm wie, że są one najbardziej kaloryczne. Niestety, w tym wypadku zwiększa się tkanka tłuszczowa, bowiem jako że nie jemy śniadań, przerwa w dostawie paliwa jest dłuższa.

Jest to błędne koło, które jednak nie trudno jest zatrzymać.

Dodatkowo, bardziej niż na kaloryczność dań, powinniśmy zwracać uwagę na ich pożywność. Przykładowo, tabliczka czekolady oraz paczka orzechów brazylijskich mają podobną ilość kalorii, jednak to orzechy mają znacznie więcej wartości odżywczych. Powinniśmy również trzymać się z dala wytworów białej mąki oraz ryżu, bowiem przeciwnie do pełnoziarnistych produktów, zawierają one niewielką ilość błonnika, który jest niezbędny do prawidłowego działania metabolizmu.

Ćwiczenia na zgrabne nogi

Oczywiście, odpowiedzią na pytanie, jak pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej z ud nie jest jedynie odpowiednia dieta, ale również aktywność fizyczna. Jeżeli zdarzyło nam się w okresie zimy przybrać nieco na wadzę, właściwy jadłospis musi być uzupełniony regularnymi ćwiczeniami, bowiem bez nich proces odchudzania będzie przebiegał znacznie dłużej.

Poza tym, jeśli dużo schudniemy, nasze ciało może nieatrakcyjnie zwiotczeć.

W tej sytuacji wcale nie musimy wylewać hektolitrów potu na siłowni, ważniejsza jest systematyka. W sklepie sportowym możemy nabyć urządzenie do ćwiczeń zwane motylkiem. Idealnie nadaje się ono do ćwiczenia naszych ud. Jeśli każdego dnia poświęcimy na ćwiczenia nawet 15 minut, już po krótkim czasie rezultaty będą bardzo widoczne. W obliczu wzrastającego problemu z otyłością występującego w naszym społeczeństwie, coraz większa ilość kobiet z początkiem roku  chce poznać odpowiedź na pytanie, jak schudnąć z ud. Aby nasze starania dały jak najwidoczniejsze efekty, musimy połączyć ze sobą prawidłowo skomponowaną dietę i regularne ćwiczenia. Dzięki takiemu długofalowemu działaniu jesteśmy w stanie pozbyć się problemu na długi czas, nie martwiąc się o efekt jo-jo.